Diskuse

Zasvěcení

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji za Váš článek. Prožívám teď těžké dny a vždy, když mám pocit, že už to nezvládnu, že už jsem fakt unavená, vzpomenu si na Vás a pak najednou nějak vím, že to zvládnu. Ať se Vám daří. R^

0 0
možnosti

Víte, ten kdo neprožil to co vy jste v blogu popsala si vůbec nedovede představit pocity, stavy, kterými jste procházela. Jen se obdivuji, že jste přežila a našla jste podporu.

Mojí rodiče byli také ateisté se silným sklonem k praktickému, dennímu využívání zdravého, selského rozumu.

Později po několika životních peripetiích jsem se snažil najít útěchu v kostele, nešlo to a tak jsem zakotvil ve své vlastní víře a tak se snažím ve věcech myšlení následovat vlastní rozum až tam, kam mě zavede, bez ohledu na cokoliv jiného. Spoléhám jen na sebe a tak to bude i nadále, žádná berlička mi nepomohla a nepomůže...karma za Váš článek

R^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS