Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J47i82r81i 70T30i34c42h90y

29. 10. 2017 15:24

Pred nekolika lety jsem cetl vysledky studie jednoho ustavu ceske akademie ved. ktere uvadely, ze 50% ceskeho obyvatelstva jsou "plni" Cesi, zbytek jini Slovane (Slovaci. Polaci), pak samozrejme Nemci, Madari a jini. Moje dotazy odbornikum na DNA ukazaly, ze tak specificka totoznost jako cesstvi neni mozna urceni.

0 0
možnosti
Foto

stačí se dívat v metru kolem sebe do tváří spoluobčanů a podle fyziognomievystopovat jak se přes naše území během staletí proháněly různé národy- jsme taková sympatická globalizační směska;-D

0 0
možnosti

Dobrý den, paní autorko. To je zvláštní, že mně výzkumníci Masarykovy univerzity žádný genetický test neprováděli a ani v okruhu svých známých nevím ani o nikom, kdo by ho podstoupil. Vás a Vaše blízké někdo testoval? Trošku to zavání tím, že tvrzení o kořenech Čechů, které v článku uvádíte, nepocházejí z reprezentativního výzkumu, ale jsou spíše výsledkem usilovného cucání palce;-)

1 0
možnosti
Foto

Jestli to není náhodou tím, že tentokráte vědečtí výzkumníci MU vůbec nehledali výzkumný vzorek lidí (pro hledání jejich kořenů původu) ve větvích stromů, ale pouze z těch, kteří již ze stromu jako "zralí" spadli dolů a váleli se právě u kořenů těch stromů?? Dúvody výzkumníků jsou někdy opravdu podivné 8-o

0 0
možnosti

Geneticky nejčistší j jsou prý Islanďané. To asi proto, že na rozdíl od nás na Islandu nepochodovaly armády ze severu na jih a opačně a ze západu na východ a opačně. Každá armáda zanechávala semínka. I proto jsme tak geneticky pestří na rozdíl od Islanďanů. I proto jsme vše doposud přežili a doufám, že přežijeme i dále.

0 0
možnosti
Foto

Dobrý den Lenko,

jsem sice mimo ČR, ale musím přiznat, že mě Váš článek zahřál na srdci. Díky za něj, já jsem na na nás hrdá a miluji naši zemi.V

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS